I natt

Natten till idag gick super bra!! Inte för att dom andra inte gått så bra men då har twinsen sovit med oss,inatt sov dom i sin säng hela natten:)

La dom vid 21
01.30 dubbel amma 02.00 sov dom i sin säng igen
Max vakna vid 05.46 amma och kl 06 låg han i sin säng och sov
06.00 amma Emil och 06.30 sov han i sin säng igen

sen vakna(väckte vi lite oxå) dom vid 0915:)

kan absolut inte klaga jag har ju ändå 4barn!!

Men jag är inte dum och tror att de blir så varje natt!! man är ju realist*asg*


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Låter toppen :) Vad roligt att dom sov så bra i egen säng.. Sover dom i samma spjälsäng eller i en varsin? =) Jag tror Malin och jag sov i samma faktiskt... I början låg vi ju tom på tvären i sängen hihi... :)

2010-07-07 @ 21:46:27
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0