Lillfjärden/möljen

I tisdags kväll packade vi bilen full med barn tvillingvagnen och 2 cyklar och åkte in till stan vi parkerade vid glysis och så gick vi runt lillfjärden barnen cyklade. första halvan fick jag jogga och de är inte kul m mjölkfyllda bröst och ingen sport bh kan jag säga..(för Per fick för sig att han inte kunde stanna själv utan att rammla ny cykel) sen stannade vi och matade myskankorna och då var stefan hungrig så då gick vi ner på möljen och åt glass /hamburgare så mysigt och skön kväll var de:)

Sen cyklade vi andra halvan och då var jag såå mätt och kissnödig så Per fick faktiskt cykla själv..och då minsann var de inga problem att stanna han bara drog iväg och vi såg honom inte förrens vi kom i kapp och då stog han snällt på sidan och väntade sen drog han iväg igen hehe.

Jag var så impad av twinsen Emil sov hela tiden medans Max måsta man ge napp ofta men dom var så duktiga,och Pontus som inte cyklat så mycket hemma(svårt på gården) han cyklade som aldrig förr, Och vi hörde inget gnäll.alltså en helt underbarn kväll:)

Storgrabbarna vill gärna göra om de och jag oxå,,svårare med stefan men vi får väl åka utan honom då.


Redo att dra iväg

Fet kärring i bild,tänk att alltid är de nån som ska förstöra korten;)



Myskanka



Efter ett tag så kom de en massa måsar som oxå ville ha mat!

Kul m vatten

Älsklingar



Lillfjärden

Lillfjärden

Tack famlijen för en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Det lät verkligen som en helmysig och perfekt kväll med familjen :) Härliga bilder!

2010-07-15 @ 11:50:13
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0