Tack

sofie om Pontus 4år:

Jag kan inte sluta att facineras (stavning) Hur mkt du står i & ordnar så fint för dina barn fasst du har fullt upp,för det har du va?, haha.
Kan tänka mig vad twines tar upp tid när du ammar & så? Blir dom alltid hungriga samtidigt? Annars kan du ju inte göra nå annat än amma hela dagarna? Fasst dom kanske inte äter så mkt när dom är så små?
DUKTIG DU!!


SVAR: Kul att du läser min blogg!!och jag blir såå glad när du lämnar så fina kommentarer:)
Fullt upp!!Absolut,hinner typ aldrig noppa ögonbrynen längre haha
Nej twinsen blir inte alltid hungriga sammtidigt ,men oftst,hinner bara böja amma en så vaknar nästa! går bra att dubbel amma när stefan är hemma krångligt annars när de ska rapas osv.
Äter inte så mycket!1Jo du dom äter och äter och äter,dom vill inte ha napp heller så de blir mycket vid bröstet.Men de går bra tycker jag.Den stora prövningen blir väl när stefan börjar jobba.fast de kanske inte blir så annorlunda(haha)

Har lite ånger för att dagarna gick och att jag inte hann säta in en bild i HT på Pontus:( men sånt r livet man hinner tydligen inte med allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0