nationaldagen

Hur fiqade ni den??
jag märkte att de var den 6/6 för attt en sköterska hämtade stora flaggarn och att bussen jag möte hade flagor fram som fladdrade i vinden.

Annars var jag hem en snabbis och klippte håret på pojkarna och stefan,stefan blev svimmfärdig men de gick över..
konstigt hur de kan bli.

Medans grabbarna åkte fyrhjuling och hoppade studdsmatta så passade jag på att plantera ut pelagonier som jag har övervintrat,Får se om dom tar sig??? jag är ju inte direkt hemma och kan sköta om dom,) OCH BLOMMORNA UTE ÄR VÄL DE SISTA STEFAN TNKER PÅ..(OJ KOM ÅT KNAPPEN) Men sa till pappa att vattna dom i dag när han skulle dit och klippa roserna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0