shoppat

Idag skulle Git shoppa examenskläder till Per,eftersom jag inte har så lätt att komma ifrån.Men jag fick oxå permiss på 2tim och kunde gå ner på stan men man kännde sig stressad,vi hittade iaf kläder till Per.
Ska ju inte bara vara fint en dag utan nåt som han har användning för sen oxå..

sen hittade jag en tunika och nya leggisn som jag köpte,så nu är man fattig igen!!!PÅ tis ska jag ta Gits klipp tid och pyssla om miig själv lite även om de bara tar 30min att klippa mig men ändå skönt att känna sig lite fräch igen.

Bilder på kläderna får ni se till helgen.

även om carro tyckte jag såg gravid ut(tack för den)

men jag är ju en rund gotta gris kommer alltid att vara de.men om ni andra undrar nej jag är inte gravid igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0