Kommer bebisarna nu??

idag gick jag och vilade sen jag lämnat barnen på skola/dagis.sen när jag klev upp igen så hade jag lite ont i magen,,tänkte städa när jag hämtat barnen men kunde inte så jävla ont i fingrarna och ont i magen värst om jag böjer mig ner och ska ta upp nåt från golvet då gör de ont i magen och mellan benen:(
När jag ska gå på toa och kissa så gör de ont som om nån hugger en mellan benen så man får kissa försiktigt!!
Usch dom får inte komma nu mina små!!

Jag struntade i att städa iaf,hängde en tvätt ist och bakade rabarberkaka m barnen som vi snart ska smaka på.Pontus badar nu sen är de Pers tur..

Ska ligga på soffan hela kvällen och titta på tvo hc elda så får vi se om de känns bättre i morgon.

kanske tur att läkaren äntligen gav med sig och sjukskrev mig i går så nu är jag sjukskrivven i 4v..

måste ner och kollar på nån gubbe Per byggt nu (tv spel).

tjao


Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

usch att känna hur ont man har i magen. hoppas det känns bättre imorgon

2010-03-17 @ 19:41:10
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Anna

men nu vilar du! De får gott stanna kvar en liten stund till va?

2010-03-18 @ 12:06:31
Postat av: ewa

Sv Anna: ja dom får gärna stanna tills maj iaf:)

är lite bättre idag får se om jag kan ta en sväng med dammsugaren de behövs!

2010-03-18 @ 12:35:10
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0