Läkaren

De gick bra på spec mvc igår.
Vi pratade lite och så gjorde han UL och mätte huvudet bara tv 1 66,1 och tv 2 68,7 i diametern.
Så frågade han om vi var intresserade av könen?+ jag sa ajg..då var de lika den här gången han sa att tv 1 är en flicka och tv 2 en pojke sen så vart han osäker när jag sa att jag trodde båda var pojkar(såg ut så) så han kunde inte heller säga.Han sa att blygläpparna och pungen så så lika ut i den här veckan.. så vi vet fortfarande inte m 100% vad som gömmer sig i min mage:)

Sa även att Bm tyckte jag skulle bli sjukskriven,men de var inte han alls lika inställd på.. äh vi får diskutera de nästa gång du ska hit om 3v sa han..jaja

Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till världens bästa bebis ♥

Aaw, tack :)

2010-03-12 @ 14:33:31
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Hej! Förlåt för ett sent svar och dålig update med blogandet. Men har haft störningar med vårt nät typ hela dagen och har därför ej kunnat bloggat. Hoppas de störningar är borta imorgon så det blir en nystart med bloggande. Imorgon kommer jag förresten avslöja en sak inom graviditeten som är lite roligt. vad kan de vara? ;)

2010-03-13 @ 00:36:36
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Det här med att läcka är inte trevligt tycker jag fast jag är kille. Jag syftar på lukten och när man har S** .. Men vi får se hur det går :D haha.

Hoppas du har en fin solig dag som vi har här i Hudiksvall. :) ikväll visar jag skötbordet som vi har köpt! Nalle puh skötbord, sista som fanns, och de sa att dem tänker sluta tillverka det också, om det var sant var en annan fråga!

2010-03-14 @ 15:15:50
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0