MVC

Idag var jag till bm och hon vart upprörd för att läkaren på spec mvc inte sjukskrivit mig!!! så nu skulle jag ringa idag och prova igen sa hon..ohh orka hålla på och bråka..
mitt HB var bättre iaf 116 idag..men jag ska fortsätta äta järntabletter 2st om dagen.
totalt sen inskrivningen har juag gått upp 7,6kg..Förväntade mig mer eftersom jag är en godis råtta och dricker läsk hela nätterna;)
Har ställt in mig på att gå upp ca 20 innan FL!

hon sa aldrig vad symf måttet var jag glämde fråga för de vart så mycket prat om sjukskrivningen.

Härligt väder idag:)
Per har en kompis här och stefan jobbar em så han ska strax åka,jag ska försöka vika lite tvätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0