Operation

idag var jag till en läkare ang mina händer...Panis hete hon helt underbar läkare.hon ska föresten ha barn 10dagar efter mig:)

Hon tyckte no att en operation var lämplig innan bebisarna kom..så hon sa att vänte tiden var ganska lång men hon ringde en kollega och inom 2v trode hon att jag skulle få tid på ortopeden:)Dom vill göra de ganska snabbt eftersom jag ska ligga på rygg i minst 40 min och de kan vara jobbigt med stor mage.och så sa hon att då hinner dom kanske göra den andra armen oxå innan bebisarna ska komma:)

usch gruvar mig lite men vill ju bli bra.

efter opeerationen så får jag inte bära tyngre än 1liter mjölk i 4-6v!!!! hur ska detta gå?? men de är väl bara att gilla läget och försöka köra med alla andra;)(stefan) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0