Ramlat

I morse strax förre kl 05.00 så skulle jag gå på toa och vi har ett trapp steg ner från "sovrummet" till vardagsrummet och jag klev väl fel för jag flög framåt och jag skynda mig att vrida lite på mig så jag landade på sidan av magen och bröstet tog i golvet gjorde skit ont i bröstet.
Jag hade ju mina stödskenor på händerna så när jag tog emot mig med dom så gled jag ju bara..
Usch vad rädd jag blev:/ men bebisen sparkade sen iaf men jag har lite små ont på sidan i magen:/

Nu ska jag strax duscha och åka iväg till läkaren med händerna och se om dom kan göra nåt innan Förlossningen.

Kommentarer
Postat av: Annafisen

men gud flicka! ta det lugnt.... usch hoppas du repar dig snabbt och att bebisarna mår prima!

Kram

2010-03-04 @ 11:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0