Söndag 14/3

Idag åkte vi och hälsade på Jansson och jag provade hans bil vi funderar på en lka men måste ju prova om jag når ner till gasen först;)hehe och de gjorde jag.
Så vi var där och fikade,pratade och barnen lekte.

Sen så skulle Pontus absolut hälsa på korna så de gjorde vi snälla lugna kor och kalvarna var sååå söta..

Sen hem och ta av alla kläder och in i tvättmaskinen)för lukten biter sig fast)
 så idag har jag tvättat 3st maskiner ska ner snart och hänga den sista.

lagade mat och Stefan funderade velade länge men till slut så kom han på att han skulle åka och titta på en bil i -s-vall som vi skulle gjort tidigare idag,men de blev inte så. men med trötta barn så ville inte jag ta med dom och åka så vi ringde runt men ingen hade direkt tid..Tills jag kom på Krille!! så jag ringde honom och snäll som han är så ställde han upp:)

Så nu är dom på väg till s-vall så får se om de bara blev en grabb tur eller om de blev en till bil!!spännande:)

Kommentarer
Postat av: Marre

vad e de för bil då?

2010-03-14 @ 19:37:32
URL: http://frug.blogg.se/
Postat av: ewa

Sv: de är en chrysler grand voyager

2010-03-14 @ 19:56:00
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0