Spec mvc

Ska strax in med barnen till farmor och farfar och själv ska jag ta en promenix ner till sjukhuset för att träffa läkare..Får se vad hon säger om de blir sjukskrivning eller inte??
Kanske kikar in en sväng på jobbet oxå om jag hinner.
Funderar ni kanske varför jag ska gå till sjukhuset? Farmor bor på håsta så de är nära och bra sen finns de ju aldrig nå jävla parkeringar på sjukhuset längre!! bara om man har en tid på morgonen men jag ska dit kl 11 då brukar de vara fullt. skönt med lite frisku luft iaf:)

kram

Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till världens bästa bebis ♥

Prickar har hon också :P

Men, hon har inte kolik, för hon skriker då inte mycket :P

Och droppar skulle vi få från bvc sa sköterskan när vi kom dit nästa gång. (måndag)

2010-03-12 @ 13:08:23
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0