Träning

Jag skrev ju att barnen hade syrgas..de hade dom bara första timmarna,sen slte dom bort slangarna själva hihi
Så nu ligger dom i cepap(extra luft i näsan) men idag så fick nr 1 ligga utan först i 6min och hanklarade att hålla sig över 85..och sen i 20min och i 30 min utan problem..så vi hoppas att han slipper den helt snart för han slitter bort den hela tiden och stoppar den i munnen ist;)

Nr 2 har vi inte provat med än ,han har inte riktigt nått så långt. men de kommer.

Idag var vi med i en studie oxå..fick ligga med en speciell filt osv. berättar mer om de sen.klart man är med så man kan hjälpa fler för tidigt födda:)

nu räknar jag ner timmarna tills mina stora grabbar är här så jag får krama dom riktigt ordentligt..tror att de kommer bli trångt i min säng i natt:) mysss.

Nä nu måste jag gå och pumpa.säger bara Pamela andersson släng dig i väggen;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Har redan sagt det på fl men säger det här också, GRATTIS till killarna :)



Ser fram emot en förlossningsberättelse och massor av bilder.



Kram

2010-03-27 @ 09:43:55
URL: http://underbaraungar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0