Blå

Igår var Max väldigt snorig så vi tog bort syrgasgrimman och satte dit en tratt i dag var de Emils tur!
Emil hade de lite jobbigare han fick inte i sig nån luft fast han kämpade:( små barn andas ju genon näsan..så han blev grå blå blåare sen typ svart!!Kom G in och vi sa tryck på larm knappen.. vart är den då?? säger hon!!!Hon har jobbat där i många år!!!IDIOTER jag visste ju vart den var!! i nne på kontoret säger jag...ohhh borde inte få jobba om dom inte vet sånt..

men de gick bra dom fick liv i Emil igen tack och lov..sen hade dom kämpigt hela tidne får se hur de är i morgon med dom små liven..

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men fy. Hoppas dom är bättre snart. Jobbigt för er också och inte bara för Max & Emil.

Kramar

2010-05-05 @ 11:38:09
URL: http://noahmilo.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag hoppas att det är bättre idag med Emil, även att Max håller sig frisk och andas!

kram

2010-05-05 @ 19:30:08
Postat av: Anna

usch Ewa vad jobbigt ni måste ha det. Jag tänker på och och de små miraklen.

2010-05-06 @ 21:24:33
URL: http://annafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0