Kurator

Alla på neo blir ju erbjudna krator samtal om man vill.Vi vill inte ha de behöver inte.

Men man träffar ju på henne då och då bla idag när jag satt och väntade på ronden

K:hej hur är de?
Jag: De är bra!
K: Är de alltid bra med dig?
Jag : ja
K:Vad bra du vet vart jag finns om du behöver..
Jag : ja.

Sen kom hon när jag satt med Max(hon skulle träffa nya mammor och pappor som kommit)
K:De där såg mysigt ut de!
Jag: ja de är mysigt.
K:jag måste berömma dig du är så pigg och glad jämt!
Jag: ja...(vad ska man säga??)

Flera som påpekar att man är positiv glad mm..(vet att dom flesta inte är/skulle ha varit de i våran sitts,så de är väl därfö många reagerar?)

Var ju en mamma uppe där(ny) som bröt i hop..så jag gick fram kramade om och hon berättade vad som var fel på deras dotter:) jag körde lite pepp talk så får se om de hjälpte fick henne att skratta lite iaf:)

nu ska jag hoppa in i duschen och greja innan jag ska lägga barn åka på maxi och till twinsen igen.

ciao

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag måste bara berätta...



Jag sa till Josef flera gånger att jag tyckte att du såg så stark ut! Jag själv var väldigt ledsen ofta och allt var en känslomässig bergochdahlbana.



Men ni kunde ju inte vara med era pojkar jämt, beundrar er styrka och era pojkar är så fina!! :)



Det var fint gjort av dig att krama mamman som var ledsen, fler skulle våga göra det!

2011-02-15 @ 21:45:10
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0