Vet

Jag är super dålig på att skriva blogg och berätta och lägga upp bilder,tyvärr men hinner knappt äta mat heller blir bara en massa godis mm.är iof inget nytt men förr hann jag med att äta både och haha.

Här kommer iaf lite bilder,inte världens bästa kanske men alltid nåt.


Emil

Max(mössa) Emil
Tog bort syrgasgrimman på max idag för han vaar så snorig och fick svårt att andas med den,så nu ikväll har han en mask som vi sätter dit om han behöver syrgas.


Emil och Max(mössan)Lik varann?? svårt att se tycker jag skiljer så mycket i vikt fortfarande oxå. vad tycker ni? enäggs? eller tvåäggs?

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sötnosarna, vad roligt att se dom växa <3 Så söta så! Jättelika varandra, men finns ändå lite olikhet va? Fast svårt att se! :)



Så roligt då du uppdaterar, men förstås om du inte har ork eller tid! Var så kul att träffa på er på Ica här om dagen!! :)



Kram från oss

2010-05-04 @ 10:56:23
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Emma och Bebis i magen

söta :)

2010-05-04 @ 12:33:37
Postat av: Tessan

Man ser att dom är lika! Hi hi I allafall ser jag det? ;)

2010-05-04 @ 17:28:55
URL: http://tessies.blogg.se/
Postat av: ewa

Ja visst är dom söta:) Ja Emma de var kul att träffa er oxå på ica:)viggo har blivit så stor!

2010-05-04 @ 18:00:29
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Emma och Bebis i magen

ja verkligen det är dom :)

2010-05-04 @ 19:07:59
Postat av: Lisa

Gud så fina dom är!!

jag tror på 2 äggs jag, men som sagt svårt att se nu när det skiljer i vikt och så! men dom är ju lik varann!

2010-05-05 @ 19:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0