Bubbel eller inte??

De är bara badkar kvar att köpa,Vi var inne på ett vanligt badkar först sen ett m bubbl och nu ett vanligt igen??
Några vi pratat med säger att de är lätt att de blir fel och slammar igen på bubbel om man inte använder de tillräckligt ofta?

Vill ni hjäpla oss? vad skulle ni köpt? och varför? för och nackdelar??

Bla rörmockarn och snickarn tycker att vi ska ha ett vanligt.

Men jag kan gärna bubbla en gång i veckan;) så slammar de inte igen:P

Men man kan väl använda badkaret ändå som ett vanligt om de skulle slamma igen?? eller?
Nån sa att dom fått vatten på hela golvet,men då måste de väl varit stopp i avloppet?

Tar som sagt gärna emot tips ideer och erfarenhet!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Det jag hört om bubbelkar är att det är svårare att rengöra och lätt blir "äckligt"... annars har jag inga erfarenheter av det, skulle med vilja ha bubbelkar :)

2010-11-24 @ 08:54:27
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Bubbel röstar jag för, men är det svårt att rengöra osv så funkar ett vanligt oxå!! bara du kan bada :) du får väl sätta ungarna med sugrör och be dom blåsa annars då ;)

kram kram

2010-11-24 @ 09:12:47
Postat av: Emma

Bubbel med vill jag också ha gud va mys skulle bo där jag haha :)

2010-11-24 @ 11:31:35
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Helena

BUBBEL lätt=)

Vi hade ett bubbel när vi va liten och badade man inte på länge blev det "smuts"/"flagor" som kom ut, men om jag köper ett bubbelbadkar (vilket jag ska så småningom!!) så kommer det inte att bli så för jag äääälskar att bada!!

2010-11-24 @ 17:46:33
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0