Fredag 12/11 2010

I fredags så åkte tvillingarna,Pontus och jag till Anna och var där direkt efter frukost för snickarn skulle komma till oss och riva ner taket med allt spån och de dammar ju så väldigt så då ville jag itne vara hemma så tvillingarna drar i sig allt damm usch.Efter ett tag så skjutsade jag Pontus till en kompis tvillingarna sov hos Anna så dom fick vara där tills jag kom tillbax.
Smsar stefan som var hemma och snickrade heladagen(tagit pappa ledigt) om snickarn kommit??NEJ de hade dom inte dom kom inte på hela fredagen grrrr så less man blir när man fixar nånstans att vara oxå.Nu är de ju bara roligt att hälsa på hos anna,men jag tycker ändå att snickarna kan ringa om dom inte kommer!!

våran fredag i korta drag:)
Pontus var sååå trött och de syns på bilderna:)

På kvällen gjorde barnen och jag pizza de vart så gott!

Här kommer en hel drös med bilder;)






Pontus väntar snällt på sin tur:)

skinka på

Tacoköttfärs





Avslöjad=) POntus smakar annanans=)

Pontus skör annanasen i bitar

Per skär oxå bitar:)







sist men inte minst osten!

Redo för ugnen

Färdig bara att hugga in=)

SÅåå god var den!













Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sötisarna :) Vad duktiga dom är på att hjälpas åt :) Gott det ser ut!!

2010-11-14 @ 22:03:36
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0