Fredag

Var jag till barn med tvillingarna ÄNTLIGEN skulle ha varit dit i sept men fick en tid i okt som dom ändrade till november!!!Men nu har vi varit dit iaf.Allt såg bra ut läkaren (henrik) tyckte de var så roligt att se dom igen och att dom växt så bra. Sist han såg dom vägde dom ju 2kg. nu väger dom 4005gr och 5126gr. så lite skillnad.

Han frågade lite vad dom kunde och så kollade han om dom kunde hålla upp huvudet i magläge osv.
BLev ett OK i rumpan på dom båda=)

De är ju de med maten att dom vill att dom ska gå upp ännu fortare än en vanlig bebis...så nu ska vi prova nåt annat kalori pulvermdietisten(sara) ska ringa mig..

Men han höll ju med om min åsikt om duocal att går dom upp mer utan så är de bättre.

Han tänkte inte väga dom först??? vilket är konstigt eftersom de enda dom är fundersam över är just VIKTEN! Så jag fick säga till att JAG vill väga dom..så då fick jag de.jaja läkare vad säger man!!:p


Sen fick jag ett sms från åsa på jobbetsom undrade om jag skulle kika förbi(dom hade sett när jag gick med väldig fart förbi när jag skulle till sjukhuset) Såklaet gjorde jag de,har ju tänkt länge att jag ska göra de men eftersom dom varit och är så infektionskännsliga så känndes de inte smart att åka upp och hälsa på påett dagis med alla sjukdommar som finns magsjuka,förkylningar hosta ja ni vet.
Men nu gjorde jag de och de var så kul att träffa alla,

Fick även höra en superglad nyhet=) som jag håller tummarna för!
Även en tråkig nyhet som jag även håller tummarna för att de vänder!!
Ja egentligen var de två tråkiga nyheter..håller tummarna även där!

Finns vissa på jobbet som jag tänker på mer eller mindre varje dag..trodde ni inte va?? men så är de..





Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket Ewa :) Hoppas det är bra med er. Kram

2010-11-22 @ 12:13:14
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Emma

skönt att allt var bra med pojkarna :)

2010-11-22 @ 21:22:01
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0