Lördag 13/11 2010

I lördags gjorde3 vi inte så mycket,Per hade en kompis här,stefan snickra heladagen,jag gjorde de vanliga dvs tvätta busa m barnen fixa lunch osv.

Sen var de dags för Stefan att åka m Pontus på simskola,Per följde med kompisen hem till honom och jag och tvillingarna vart själva,då passade jag på att trycka i mig en påse gott och blandat;Phaha

Efter Pontus och stefan kommit hem så forsatte stefan att snickra,jag hämtade Per.

Sen kom silja gänget och då köpte vi hem pizza som vi mumsade i oss gott!!Efter de drack vi kaffe och åt kanelbullar haha gött sörrö=)

lugn och slapp fredag. var ju meningen att vi skulle ut och åka pulka men de regnade ju och var så tråkigt väder så de struntade vi i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0