Maxi

Idag åkte jag och alla 4 barnen på maxi och handlade.Tänkte vänta tills ikväll när stefan kom hem men de blir så sent för han ska hämta vike och så blir de tokigt med sovtider middag ja allt.Så tyckte de var lika bra att åka och handla när vi ändå bara var hemma ist för att stressa iväg när stefan kommer hem och är trött.

Gick kanon alla barnen var super duktiga kan ju säga att jag är en extra stolt mamma idag=)
Synd bara att dom bara har liggdel på kundvagnarna för en beis,då fick max ligga där emil satte jag i vagne m bilstolen. och då var de fullt,så då måsta jag ta en till kundvagn..inte de lättaste att köra 2st när den enan är full med mat osv..dom svänger ju gärna som dom vill..Per hjälpte mig i början men sen skulle han kolla på nånleksak som han skulle köpa för sin peng som han fick i present.så då körde jag 2 vagnar själv..
Mycket folk var de oxå för de är ju allhelgona afton idag.

Men de gick j'ttebra förrutom att man fick lite ont i armen eftersom man måsta hålla emot helatiden.
Kommer jag göra de igen?? Självklart vad skulle jag gjort om jag var ensamstående med alla barn?? jo handlat med alla..

Man ska ju inte skaffa fler barn än man klarar av!! och självklart en vardags grej som att handla med barnen måste ju funka...även när man är själv.

Sen självklart att man gör de som är lättast åker sj'lv barnen hemma med sambon,alla åker  osv..

me nidag så var de bäst för oss att åka och handla utan Stefan:))) han är fortfarande inte hemma och kl är 16.00 dax att böjra med middagen snart.tvillingarna sover,dom stora spelar tv spel.

kram och en trevlig helg på er alla.


Kommentarer
Postat av: Carro

Nej de går faktiskt ganska bra :) Jag är inte ens sugen längre. :)

Jag försöker tänka på att jag kanske skulle köpa en chokladbit eller nåt, men neeejj är verkligen inte sugen :P

2010-11-05 @ 18:16:06
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Du är en så duktig mamma :) Roligt att det gick bra att handla med alla 4 barnen samtidigt...

2010-11-08 @ 11:18:15
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: ~Sara~

Usch, jag tycker det är nog jobbigt att hålla reda på sambon när vi handlar! ;)



Sv: Ja jag har haft lite ont i sidan och bak mot ryggen den senaste tiden så lite orolig blir man ju.. Ingen olidlig smärta utan bara lite obehag egentligen så man vet ju inte.. Tror jag ska försöka få en tid imorgon ändå, efter order från de på rådgivningen.

2010-11-08 @ 15:06:07
URL: http://sarasyttre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0