Snö 10/11 2010

Igår kom de en hel del snö,så mysigt även om jag hatar att köra bil på vintern,är de -20 och inte snöar så är vägarna ganska OK enligt mig så då går de väl,men de är inte så att jag tar bilen i onödan nopp!

Hur som helst så var de inte de jag ville säga utan att nu när snön har kommit,vet ju inte om den stannar men jag vill iaf börja julpynta!!! men de är ju några veckor kvar så jag får nog snällt vänta;) men å andra sidan så kommer de ta längre tid för mig nu att pynta så man kan kanske kan tjuvstarta lite???Med tanke på bebisarna och dom ska sova ha mat byta blöja hämta lämna på dagis mm och dom stora ska såklart vara med och pynta så då får jag ju lite hjälp:))  Nej jag får nog snällt vänta..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0