söndag

Idag har stefan snickrat lite i tvillingarnas rum och varit på maxi och handlat.
Per hr haft en kompis här och så har han varit på simskola.
Jag har försökte julstäda/pynta lite..så nu ser de värre ut än innan..men de blir nog bra när de är klart..
Får ju stor städa en gång till sen när badrummet är klart.
Tvillingarna har ju inte varit så nöjda i dag så jag har mest hunnit dra fram alla grejor så de blir väldigt rörigt..men jag har fått upp köksgardinen och putsat fönster iaf..även nån stjärna och stake är uppe.
Får väl ta mer när tid ges..som nu men nej nu sitter jag i soffan och ska snart krypa till kojs,i morgon är d tvillingträff igen:))

hoppas ni haft en bra helg kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0