Spöken

Nu har vi haft hit ett medium för att kolla om vi hade andar eller energier som de så fint heter(jag skriver andar i fortsättningen) eller om de bara var hjärn spöken!

Hon som var hit var super bra rekomenderar henne starkt!!Annelie Hedenfeldht.

De vissade sig att vi hade 9st som bodde här med oss,(tyckte de började bli trångt)
Men 3av dom hade redan sett ljuset så de var snälla andar och en av dom ville gärna vara kvar,var nog den som bodde först här på gården tror vi han hade jordbruk här,berättade mycket om gården bla om en brun vid garaget som han trampade på vet inte vad han ville säga med de?? kanske att den är dålig och att vi ska akta barnen för den eller nåt..vi ska kolla upp den iaf..(jag visste inte ens om brunnen)

Sen var de två tanter som hade kafferep i Pers rum och som tyckte att jag och en vännina skulle gå på konditori och äta en bakelse(så jag får väl ta och göra de då)

En annan man tyckte jag hade så gott hjärta mm och så blev mediumet rörd över en del saker han förmedlade så vi tror vi vet vem de är..men itne säkra.

sen killen som skrämde mig när han sprang bakom mig upp för trappen är ca 14-15år en riktigt spexare älskar att skrämmas och synas så han berttade att de var han.
Sen sa han att han tyckte jag var så snäll och att han oxå hade viljat haft en sån mamma=)  helt otroligt..klart man blir lite rörd och glad.
Den här kille dom förmodligen av leukumi.
Han sa oxå när han gick förbi speglarna i hallen att wow de här gillade han,fast man blir aldrig riktigt nöjd hur mycket man än renoverar(sa han,klokt för en som bara är en 14år)


Sen var de en äldre kille  kanske i 20årsålderna som hade drogproblem och körde ihjäl sig..han hade kommit till mitt ljus(gloria/antenn) ist och han skapade den här dåliga stämmnignen och drog med sig 14 års killen.
Men han sa oxå samma sak att han tyckte jag var så snäll och ville haft mig som mamma.

var ju fler oxå men orkar inte skriva om alla men 2 gubbar sa oxå att jag var snäll och hade ett gott hjärta..kanske för snäll..



Annelie rensade ur och gav mig lite healing då vart de kallt runt om oss och vi (hon) fick kontakt med en gubbe som kanske var min farfar..lite som inte stämmde men jag ska forska vidare i de.

Annelie sa att många drogs nog till mitt ljus och eftersom jag var så snäll så blev de kanske fler som kom..Hon frågade även om jag kunde öppna mig och stänga ner???? va när jag bara är.. och då sa hon att risken finns att jag kan sammla på mig nya andar..men hon stängde ner mig så vi får väl se om de funkar då:))


orkar inte skriva mer nu..men ni fick lite info iaf..

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

OJ, vad intressant! :) Tack för att de delar med dig! Vad kostar ett sånt där medium egentligen?? Tar dom ett fast pris, timpris..?

2010-11-10 @ 14:58:06
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Kicki

Spännande!!! Och skönt att få veta vilka som hälsar på =)

2010-11-10 @ 20:04:01
Postat av: Lisa

Va spännande!! kul att läsa om, och skönt att det inte va nå onda andar som huserar i erat hus!

du är snäll Ewa å det ser till och med dom döda :)

kram

2010-11-11 @ 09:46:10
Postat av: Carro

Ja jag vill också veta hur mycket de kostar :)

2010-11-11 @ 11:04:40
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Helena

Men va häftigt!! Och va många!! Som fler ha fråga, va kosta de?

2010-11-14 @ 16:44:25
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0