Stan

Idag var jag till stan på tvillingträff,så roligt mysiga mammor och barn:)
Efter de så gick jag på stan och köpte en korg som jag ska ha en massa(skit ) i på bänken i köket.
Sen köpte jag en stolsdyna till pojkarnas matstol(hokuspockus) ville ha en i tyg fanns en kvar ett provexemplar dom sålde inte nå mer såna på albins tydligen. de som fanns nu är i vaxduk typ så de är lätt att torka av.De är ju iof bra men på sommaren när dom sitter i tex blöja och liknande då blir dom svettiga och fastnar lixsom med benen.ja ni fattar,pratade med en mamma i affenen och hon hade en sån och tyckte oxå dom fastnade osv.
Köpte en sån iaf den som var minst plastig.så får dom väl sitta på en handuk om de skulle vara så då..
Får se om jag köper en tygsitts till den andra matstolen..typ vit ikea stol..får se vilket som passar bäst.

Är ju bra med dom i tyg lättare att forma lixsom och så kan man ha dom i gåstolen till en början..

jaja skit i de nu nu provar vi så här och blir de inte bra så får vi köpa nått annat:)


korgen jag köpte

stolsdynan oj vände visst inte bilden och har inte tid att göra de nu,ni får vrida huvudet på sne;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Såna har dom på Dollar Store för 100 kr i tyg! Iaf här i S-hamn=)

2010-11-15 @ 21:46:17
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0