Bussar

Fan vad irriterad jag är på bussschafförer!!Dom kör efter mottot störst kör först!!


Idag när vi skulle åka hem från bvc så står de en buss på en hållplats och blinkar höger (alltså in mot hållplatsen) så jag kör sakta sen när jag är nära och han fortfarande inte blinkar ut så kör jag om och när jag är jämnsides så kör buss jäveln ut och gasar på!!jag förbannad trycker på gasen och kör om!!

Vet att när de är 50 så ska man stanna för bussar och släppa ut dom OM dom blinkar ut,vilket INTE den här gjorde.. jävla idiot. blir så förbannad jag hade ju kunat fått möte..grr

Hade han blinkat ut hade jag mer än gärna stannat och släppt ut honom!!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja visst är han :)



Läste på FB att grabbarna börjar bli stora nu duktig pojkar , underbart och se sina barn växa :)

kram

2010-10-13 @ 12:56:57
URL: http://familjenperssons.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0