Läskigt

I natt så frös jag så mycket så jag gick till tvättstugan för att sätta på mig ett par strumpor, när de plötsligt springer förbi nån/något bakom min rygg upp för trappan med ett väldigt dunsande(låter ju ganska mycket när man springer i trappor) jag blev rädd sammtidigt som jag tänker jävlar är de nån idiot här inne som tänker skada mina barn,fort springer jag upp efter men ser inget/ingen, Pewr och Pontus ligger snällt och sover i sina sänga!!

Då börjar jag leta efter katten sammtidigt som jag tänker att de låter inte så när katter springer i trappen??

hittar ingen katt för han var ute märkte jag på morgonen..

usch lite läskigt är de..blir de mer så ringer jag efter ett "medium" har nr till 2 st som ska vara bra varav en av dom har gått kurs hos terry evans,

sammtidigt blir jag nyfiken vem är de varför osv???

Kommentarer
Postat av: Carro

här spökar de också, fast de sägs att dem är borta. Men idag har jag känt mig otroligt iaktagen.

2010-10-27 @ 22:08:58
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oo läskigt, även fast "dom" inte gör en nåt så är det ju lite skrämmande liksom. hoppas att du får hjälp med nån som kan komma ut till er och kolla upp det!

kram kram

2010-10-28 @ 10:55:32
Postat av: Emma

fy vad läskigt :(

2010-10-28 @ 18:27:54
URL: http://familjenperssons.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0