Natten 15/10 2010

Natten har ju inte varit så bra,den värsta hittills faktiskt,de började redan när vi la dom Max skulle inte sova!!!
Han låg och pratade och var glad,sen vände de han vägra sova grät böcka runt mm jag,fick gå in oftare än var 5min och lägga honom till rätta och ge honom nappen..men de hjälpte inte efter 1 1/2 tim så lessnade jag och la mig för att amma honom,de gick bra,jag la honom i sin säng sen de gick oxå bra i nästan 1tim innan han började igen!!!

sen var de så hela natten fram till 03.35 då tog faktist stefan honom och bar honom  till 03.40 och la honom i sängen då sov han en stund  ,åå får sova en stund tänkte jag men nej då ska ju Emil ha mat  men när jag ska ta upp Emil så ser jag att han ligger på rygg:)) måste väcka stefan som hunnit somna och berättar att Ewmil vänt sig från mage till rygg!! och de räcker ju inte med att han svarar nej nej han får allt masa sig upp och komma och kolla för Emil såg så stolt ut:)) nåt positivt i allt iaf:))

..och så kom pontus ner och var ledssen han hade så ont i foten/benet så han fick alvedon,följde med honom upp pratade lite sa godnatt och så gick jag ner,då ringer stefans mob(väckning) så då kliver han upp 04.45 jag lägger mig men  så börjar tvillingarna böcka så då tänker jag att ååå nu vaknar dom...men de gjorde dom inte men jag kunde ju inte somna och 06.20 var de dax att kliva upp fixa frukost väcka per osv..fick iaf ligga och vila en stund.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken natt gumman för er!! Ja visst är det underbart och se!!

2010-10-15 @ 11:10:24
URL: http://familjenperssons.bloggplatsen.se
Postat av: Helena

Ja jag håller med, vilken natt!! Men du gör det så otroligt bra med alla barn!!

Och som du skrev, stor blir dom, hur stor är tvillingarna nu?

2010-10-16 @ 02:10:56
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0