osynlig gubbe

Igår kväll vägrade Per sova själv i sitt rum,de dög inte heller att Pontus skulle sova där..
Nej de låter som om nån går som en osynlig gubbe fick vi till förklaring,,självklart så ska han ju inte beöva vara så rädd,så jag la mig på golvet uppe i hans rum,pontus sov i sitt rum bredvid & stefan sov nere m tvillingarna,men vid 04.50 får jag ett sms "dom har sovit klart" så jag gick ner oc lyckades få dom att somna om ganska fort,så stefan gick upp och la sig hos per och jag var kvar nere dom sov till 08.20 duktiga grabbar.fick  iof peta in nappen nån gång men de gjorde inte så mycket..

Så nu måste jag ta tag i de här och ringa nån.<För de är ju inte meningen att våra barn ska vara rädda för att sova!!

Undrar om Per sett nått eftersom vi har inte pratat om de här med våra barn såklart för då blir dom ju rädda om dom inte redan är de..lustigt att han använder just dom orden osynlig gubbe,,

jaja måste få ett slut på de här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0