Per

Inatt kom Per ner två gånger,första gången var han riktigt rädd och ledssen.Han sa att han först blev rädd när lukas hoppade ner från sängen och började "jaga" nått på väggen?!

Jag följde med honom upp,sa att han fick sova med taklampan på om han ville,och de ville han.
Jag tog med mig Lukas ner och släppte ut honom.
Går och lägger mig igen,men hinner inte ligga många minuter förrens Per kommer ner igen och säger att han är rädd,jag följer med honom upp igen och frågar vad han är rädd för??
De låter som om nån går försiktigt i mitt rum!!

Stakarn,,säger att de inte finns nån annan i huset än vi,och att han inte behöver vara rädd..

sen sov han,men jag låg ju och funderade på de där..var de nån som gick i hans rum??


jaja,får se vad som händer här nest!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy vad läskigit :S

2010-10-29 @ 08:13:21
URL: http://familjenperssons.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0