Presenter

Här kommer en liten glimmt av lite presenter som jag fick.(har dock inte bild på allt)


orkidè som jag fick av mina svärföräldrar!

så fin

orkidèn jag fick krukan oxå

Presentkort 500kr av svärföräldrarna

Presentkort på Gina 200kr av madde Git och Fredrik

Svamp badskum och doftljus av Stefan och barnen (till vårat nya badrum med badkar!!!

En parfym av Stefan och barnen
Ska få en till grej sen sa han!Vet inte om de inte fanns eller om de är beställt?? spännande.

Pengar av Tomas Julia och Carolin..(de är ju aldrig fel;)

Två biljetter till småstadsliv LIVE + barnvakt!!Av Urban och Carolin
Kan ju berätta att den som blev extra glad var Stefan!!Konstigt att han tror att han ska få följa med??haha

En spakorg av Git madde och Fredrik
Var meningen att vi skulle åka iväg på spa,men de blir nog inte de här året är ju så mycket med renovering,läkarbesök bvc dietist med tvillingarn,så då fick jag en liten försmak om vad som komma skall!

En titt ner i korgen:)

Super duper tack alla ni som grattade mig på min födelsedag!!Tusen tack för alla presenter.

(fick en glasskål av mamma och pappa visar bild på den senare)

Kommentarer
Postat av: Emma

Massa fint :)

2010-10-12 @ 14:56:04
URL: http://familjenperssonss.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

ja det tycker jag allt att det va inte så farligt i alla fall ut kom han :) Kram kram

2010-10-13 @ 07:21:44
URL: http://familjenperssons.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0