Spöken/andar

Ja nu får ni tro att jag är knäpp eller vad ni vill!!

De har hänt en del saker i början när vi flyttade in här,jag såg en "typ kvinna med lång vit kläning i hallen" när vi hade vårat gammla sovrum,jag sa några gånger till stefan då att såg du??Men såklart så gjorde han de inte!

Sen så vaknade alltid Per på  natten gråtandes helt genom svettig både täcke lakan kudde var dyblött stor pöl i sängen av svett!! så fick alltid byta de,de började efter några veckor sen vi flyttat hit.
Han gick oxå i sömnen helt besatt gick inte att få kontakt med honom och vissa gånger var jag nästan rädd för jag visste inte riktigt om de var MIN per..usch..

Vet inte om de har med spöken/andar att göra??

Men vi flyttade upp alla ist och sov uppe allihop..efter några veckor lugnade de här ner sig.
Nu sover Per och Pontus uppe själva och d3e verkar går bra.men ingen av dom vill gå upp själv ,nån måste följa med eller så går dom tillsammans.

Så kan de ju vara utan spöken/andar oxå såklart.

Men i nån månad nu så har jag hört röster som pratar,har inte sagt de till nån,trodde jag inbillade mig.
har även hört nån som springer på övervåningen(fast barnen är i skolan) de har jag sagt till stefan men han säger äh de är väl katten(men katten är ute) när jag ska gå upp och kolla då blir de tyst!!

Även ett barn som ropar på mamma..

Igår när Git och carro var här och var barnvakt, så sa hon när vi kom hem att de spökar här!! ja hon hade oxå hört röster och nån som ropade på mamma,hon gick och kollade på alla barn (som jag oxå gjorde i början) om nån av dom var vaken och ropade men inte dom sov som små lamm!!

Läskigt att hon säger exakt samma sak fast jag inte pratat med nån om de..så nä därför så är jag kanske inte helt tokig..

Så nu har jag mailat en kvinna som har gått kurs hos terry Evans (stavning) han som är med i de okända på tv4.

så hoppas jag på svar  och hjälp..om de inte kostar skjortan.

Då får väl spökerna/andarna vara kvar,men då tycker jag allt att dom kan hjälpa till med städningen iaf.jag menar dom får ju tak över huvudet och värme;)


vad tror ni /tycker?? psyk nästa eller??

Kommentarer
Postat av: Emma S

spännade!Men otrevligt samtidigt. jag tror helt klart på sånt men för mig aldrig nått visa sig eftersom jag skulle ramla ihop och dö då. haha. De visar sig inte för fegisar sägs det ju! :)

2010-10-27 @ 20:46:04
URL: http://endaghosemma.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Uscha. Så spännande och intressant med sånt där, samtidigt som det blir så läskigt. Jag tror absolut det spökar hos er, ni har ju ett gammalt och stort hus, nån ande måste ju vara där tycker man!?

2010-10-28 @ 10:47:28
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Helena

Åh så spännande!!! Men såklart olustigt oxå! Ska bli roligt att följa hur det går med spökerierna=)

2010-10-28 @ 19:26:53
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Kicki

Åh vad spännande! Och läskigt :-) Jag tror absolut på "spöken" och har sett och hört saker sen jag var liten.

Här hemma har vi en liten tjej som hälsar på ibland :-)

2010-10-29 @ 20:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0