Förskyld

Nu är alla 4 grabbarna förskylda,Pontus är hemma från dagis med mig och twinsen Per går i skolan men vi får se om han orkar hela veckan.
Jobbigt att tvillingarna är sjuka usch är ju såååå rädd att dom ska sluta andas igen.

När vi låg på neo och dom blev täppt i näsan av syrgasgrimman så slutade dom andas,la av bara..
Eftersom spädbarn i första han andas genom näsan,och funkar inte de så då är de väl så då lägger dom av lixsom.

Nu gör ju inte andra bebisar de, Men mina prematur killar gjorde så de blev ju så jobbigt att försöka andas genom näsa att dom tyckte  nog att de är ingen ide så vi lägger av och andas då för de går ju ändå inte!!

Så nu fasar jag för de eftersom dom är förskylda..att dom bara ska lägga av när dom sover om dom blir täptt osv.

Så nu blir de väldigt lite sömn för mig och mycket godis ist.så jag kan ha koll på killarna med andning,näsan och febern..

Sen får vi ju inte glömma dom andra killarna som oxå är förskylda och vil ha mamma gos och maten ska lagas tvätten ska tvättas..Men dammsugarn den skiter jag i!!!

Kommentarer
Postat av: emma

hej =) aa prcis köpte den på jysk i Hudiksvall för 299..

2010-09-08 @ 20:31:19
URL: http://emmadendar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0