Lördagen

Så skulle jag städa men hastigt och lustigt så tyckte stefan att vi skule åka in till stan allihopa(han skulle ju åka skulle köpa en del på clas ohlssons)
Jag såg ut som hej kom och hjälp mig,men jag packade in alla barn i bilen,jag hade ju inte nån lust att gå på stanså jag tog alla barnen och gick till borgarparken ist:)) Uppskattat tror jag från barnens sida.
Där träffade vi Linda och hennes barn Thea(går m per i skolan) och noha (som går m pontus på dagis) så dom lekte och hade roligt!Vart ju bra perfekt de där:)

Sen i väg på maxi för att handla tacos sen hem och äta..
Vi spelade bowling(nitendo wii) med barnen..

Sen kom Lena och Jon och deras barn och hälsade på en sväng så roligt!

Tog ju tyvärr inte med kameran till borgarparken blev ju så hastigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0