Mycket kakel!!

Gud är de inte barnvagns djungel man går igenom så är de kakel djungel!!!Finns ju hur mycket som helst,för mycket!!
och hittar man en platta då finns den i alla nyanser oxå..inte bara vit utan vit/grå vit/brun vit/vit matt blank mm mm mm ohhhhh..

Vi var iddag till näsvikens kök och bad för att förhoppningsvis bli lite klokare!!Men nej de blev vi inte..Är nog inne på vitt igen nu iaf:haha även stefan lutar lite åt de hållet..har sagt att vi kan ha en mörk badrums möbel ist..och de tycker han nog är ok..vi måste åka dit igen fast själva utan barn!!Stefan blir lättare distrHERAD OCH KAN INTE KONCENTRERA SIG PÅ (oj stora bokstäver) att välja kakel när barnen är med.så vi får fixa barnvakt och åka dit igen.. börjar bli lite brottom för i slutet på veckan kommer dom och ska börja med badrummet,och dom vill ju gärna att man ska ha bestämt sig och att grejer finns hemma såklart så att de inte drar ut på tiden.

Förresten så hittade vi 2stkakel/klinker som vi sa den kan vi tänka oss..så tittar vi närmare och då sitter de en lapp som de står UTGÅTT UR SORTIMENTET!!!gaa när vi väl har hittat nått vi båda gillar..
jaja nåt skavi väl få upp på väggarna.

Stefan sa att du får välja du för de var du som skulle ha kakel!!haha så egentligen borde jag köra mitt race och väla de jag vill..hittade ju 3sorter.bara man får ihop en bra kombination så kanske de funkar..hmm ja ska fundera.

Bäst att fortsätta röja lite här hemma nu..har iaf lyckats dammsuga och torkat golv:)) kanske ska vattna mina blommor nu då!!hej svejs

Kommentarer
Postat av: Emma S

Hej :) ja men titta, ett helt "gäng" va härligt! Vilka sötnötter :) Jag måste nog kika bakåt i din blogg och läsa lite tror jag. va roligt att du skrev en kommentar så jag hittade till dig :)



ha´t bra :)



2010-09-25 @ 20:27:40
URL: http://endaghosemma,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0