Renovering

Japp nu är allt klart för renovering,väntar bara på ett datum från snickaren när dom kan sätta igång:)

Var ju helt bestämmd över vilket kakel klinker jag skulle ha oxå vitt och svart typ!!
Men NEJ jag har ändrat mig totalt!!! svårt att beskriva färgerna jag vill ha nu men jord färger typ beige brutn sånt typ..jaja har inte hittat nåt kakel än..men

Kännde att vitt kakel kommer li fulr(fogarna) med åren och så känns de så kallt på nå vis..fast dom badrum jag sett m vitt har varit jätte fina.

MEn nu har jag ändrat mig till STEFANS stora GLÄDJE hihi ja hoppas de blir bra iaf..

känns skönt att de snart börjar dra igång men undertiden blir de nog jobbigt när jag inte kan vara hemma m twinsen(pga  allt oljud damm mm ) Dom behöver lugn och ro och är ju lite extra kännsliga.

men de fixar vi nog..blir ju lite styrigt för mig att inte vara hemma sammtidigt måste jag hem och hämta barn på skola/dagis..
Men ni känner väl mig ingenting är omöjligt;)haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0