Simskola

I lördags följde Stefan med Pontus på simskola(plask och lek) på kvällen kom silja gänget och hälsade på trevligt trevligt.))

Förre de så var vi ju till näsviken och kollade på kakel till badrummet..såå svårt att välja!!

Söndags så åkte jag med Per till simskola(fortsättningskurs) han var så duktigt.Vi föräldrar ska hållaaoss borta så jag fick smyga och kika lite :))

Efter de så åkte Per och jag och vecko handlade på maxi,när vi kom hem såg stefan lite lätt stressad ut..men de hade väl gått ganska bra ändå tror jag..kul atthan får prova på att vara hemma m twinsen,även om han slipper allt annat oxå som att skicka iväg dom andra till skola/dagis packa väskor,om dom har bad eller gympa,eller ska ha matsäck osv..

men men de är väl så att vi kvinnor är de starkare könet och än en gång har de bevisats:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0