Veckan

Ja veckan som gått har de inte hänt så mycket,bara de vanliga ni vet diska laga matt skjutsa hämta barn osv..

Men i tis så gick Anna.E och jag runt lillfjärden med våra små bebisar(stora var på dagis /skola) 2 varv blir ca 4,4km
lika på onsdagen 4,4km:) var ju så härligt väder minus på morgonen men sen blev de varmt och soligt!! vill ha sommar igen!! fast mysigt m vintern oxå..vill ha sommar (Hatar köra bil på vintern) vill ha vinter (är livrädd för getingar) så alla årstider har ju sina fördelar och sin charm!!

I dag torsdag så gick jag här i via m Anna.h och Maria.b gick en runda på ca6km..oxå toppen väder idag..såna här höst dagar gillar vi!!

så skönt att komma t lite för twinsen annars är ju dom bara inne hela tiden..så jag försöker ändra på de nu.!

Nu undrar ni kanske varför jag inte är ute med dom?? finns inga romend vägar här och efter ströms vägen kör dom som idioter så de är inte kul att gå där med vagn ännu mindre med tvillingvagn!!man kan ju lixsom inte flytta sig så mycket man vill..

jaja går bra att åka in till stan och gå oxå..

I morgon är de fredag då kommer Anna och hennes barn och hälsar på.)))roligt roligt!

sen ska vi hämta oscar för han ska vara här i helgen..

sen på lördag ska vi till näsviken igen och kolla på kakel/klinker(git och carro ska vara barnvakt)hade barnen med sist men ska åka utan nu och se om vi blir nå klokare.
På em är de simskola för pontus.

Söndag är de simskola för Per!!Undrar när vi hinner göra nåt i tvillingarnas rum då??

nä nu ska jag ta en mums mums natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0