AJ

Idag var/är ingen bra dag kaotiskt kan man säga eller jag hinner inte med nått förrutom dom små kidsen.

Dagen började med att Per kom hem igen efter att ha gått till taxin för de kom ingen taxi.,,så jag ringer syrran som bor  över vägen bara så kommer hon hit och är med dom andre 3 barnen medans jag skjutsar Per till skolan,
Hem ringer taxi och de hade väl blivit nån miss dom emellan typ..jaja de känndes ändå ok den här gången så hoppas vi på att den kommer i morgon!

Sen är dom små fortfarande jätte förkylda hängiga mm så jag lyckas få en att sova men måste lägga mig med den andra..visst de är mysigt men lite synd om Pontus som får greja på själv även om han fixar de super bra leker /tittar på tv mm.

matat dom små som itne ska äta osv inge kul.dom mååste ju upp i vikt.

När kl är 12.40 har jag fortfarande inte ätit nått!!!(ovanligt faktiskt) så då lägger jag kidsen och tänker att jag måste få äta ni får gråta en stund så kommer jag sen..Men fan vad jag ångrar de.

Duns hör jag och springer in dit,där ligger Max på golvet..han har alltså lyckats ta sig ur spjälsängen fast vi har madrassen i botten?!!visst vi har kanten lite nere men ändå för högt för honom att ta sig ur!(trodde vi iaf)
Vi har faktiskt sagt att vi ska nog dra upp hela kanten nu så dom inte klättrar ur..men inte gjort de!!HATAR MIG SJÄLV FÖR DE! Men men nu är de gjort.

Ringde bvc för att vara säker att jag inte måste åka in och de var ok så länge han inte spydde eller var konstig.

Nu sover båda kidsen och jag hoppas nu att de är ok med dom.bvc sa oxå att jag måste kolla Max när han sover och väcka honom då och då.för att se att han inte fått hjärnskakning.

jaja nu åter till allt annat tjao

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det gick bra med lillgubben:( Tänk vad fort det kan gå med dom små. Hoppas det inte händer något så ni måste åka in.



Tack för dina förslag :)



Förstår du vad du menar. :)



Kram

2011-04-04 @ 13:26:47
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Helena

Usch stackars! Men det är sånt som händer, Isa ramlade av sin bil och slog huvet idag med. Otäckt och man känner sig värdelös, men det är ju sånt som händer ju...=( Man får försöka att inte anklaga sig själv!

Tack för kommentaren om tårtan!

2011-04-04 @ 18:48:32
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Cindy

Men lilla gubben, en olycka händer så fort : (

Hoppas han mår bra trots vurpan!



2011-04-04 @ 19:09:20
URL: http://frokenmumin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ajdå, det går ju inte att vara överallt samtidigt tyvärr. hoppas att Max klarade sig från hjärskakning å att killarna blir piggare snart.

Du är duktig & stark Ewa, glöm inte det!!!!!!!!!



Kramar till ER <3

2011-04-05 @ 09:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0