Bättre

Grabbarna äter bättre nu!
Emil åt bara frukost och vatten i 5dagar,men nu äter han bättre igen 4mål om dagen och nåt snacks emellan.
Vägde honom på vågen hemma i går och stämmer den så har han gått upp 100gr sen vi var på bvc. Ska på bvc igen 4maj!  då måste han ha gått upp bra!!!

Max har ätit ganska bra hela tiden,men nu har han börjat spotta ut frukosten:/ mina envisa små grabbar,ni skulle se dom in action ni skulle inte tro era ögon jag lovar!!

Ja nu är de bara äta och äta som gäller och även jag äter extra haha svårt att låta bli;) sen måste man ju övertyga grabbarna att de är gott och att dom VILL ha mer haha.

vi kämpar på.
tänkte bara uppdatera er lite snabbt eftersom de inte finns tidför bloggen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, man gör ju allt för att dom ska gå upp.

Jag vet hur de är. :) Har en tös som inte går upp så jäääättte mycket i vikt!

Men så har hon alltid varit sen hon föddes, så jag oroar mig inte.

2011-04-26 @ 10:04:09
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Cindy

Härligt å höra att killarnas aptit är bättre. Jag tycker att det där med aptiten svänger väldigt överlag. I början åt mina killar alltid jättebra, dom bara gapade stort och svalde snällt. Däremot nu krånglar killarna lite av och till hela tiden. Nu har vi visserligen gått igenom en rätt jobbig period och då har givetvis killarna inte ätit särskilt bra. Men idag åt dom faktiskt riktigt riktigt bra, å jgag är sååå glad : )



Håller tummarna för att Emil fortsätter att äta bra!

2011-04-26 @ 18:28:14
URL: http://frokenmumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0