BVC

Igår var vi ju till bvc igen för vikt koll. Som jag trodde så hade dom inte gått upp direkt nånting.

105gr resp 114gr hade dom gått upp:( på nästan 3v inte riktigt.

Max väger nu 7.060gr 67cm
Emil väger nu 5.626gr 63cm

Så när jag ringde till barn och rapporterade så vart de ju prat om inläggning ,men jag lyckades få 2v till på mig att få dom upp bättre i vikt igen,

När dom sa att dom ska lägga in oss så är de för tips och ideer över matsituationen??? jag fattar nada kan man mata barn på annat sätt än att stoppa de i munnen??(sa de sist jag var till barn)

Nu när jag ringde så sa jag att jag vägrar läggas in..för dom äter men går väl inte alltid upp så bra men sist gick dom upp nästan 1kg på 4v så de är väl ett litet baksalg nu då bara.

Men dåå menar dom att de skulle underlätta för mig att läggas in.!!!
Nej bara värre,stressigt hela tillvaron och rutiner vänds upp och ner för hela familjen inte bara för mig och tvillingarna vi har ju faktiskt 2barn till!!

Tips och ideer behöver man väl för fan inte läggas in för??? dummaste jag hört!

Då kan nån från tal och svälj komma och titta och vi andra??Jag svara bara att är de inte lite sent på tänkt att dom ska komma från tal och svälj mm nu?? när dom är 1år? fick ju såklart inget svar..

jag är så irriterad på läkarna dietister mm för dom fattar inte?? dom kommer med förslag och när jag förklarar att de inte funkar i praktiken så säger dom nähä nä de tänkte vi inte på.nä då går de ju inte!!NÄ TROR NI!!DAAA.,

Grabbarna följer utvecklingen är pigga och glada då kan de väl räcka med de så länge dom inte går ner i vikt!eller?

sist vi var in förre den här vägningen.
Så hade dom gått upp nästan 1 kg var på 4v..super bra enligt mig och bvc.
Men ist för att bara säga att gud vad bra va skönt då kör vi på såhär och så hörs vi om dom skulle gå ner i vikt eller nåt annat händer..

Så säger doktor H att bra härligt kämpat,men om de inte fortsätter så här så måste ni läggas in för tips och ideer över matsituationen,och funkar inte de så får vi fundera på knapp.

Då är de bara för stefan att vara hemma så du kan vara här!

VA??? Fan vad vet han om de funkar för stefan att vara hemma från jobbet? tänk om han håller på att gå i KK eller att vi måste ha in varje krona för vi lever på kanten till att vi måste lämna huset osv..vet han inget om och bara säga så är helt sjukt!(nu är de ju så att stefan kan vara hemma för de ekonimiska,men inte från jobbet väldigt mycket där nu och han är själv)

Jag sa bara att jag läggs inte in ni är välkommen hem till mig hela läkarstyrkan och bo hos mig!

Haha ja tänk om vi kunde de..får jag till svar..dom skämta de gjorde inte jag.

svårt att förklara men dom verkar inte fatta vad man menar jag säger samma sak hela tiden men dom verkar inte fatta!

Vi blandar i bregott i maten +duocal(pulver med mer kalorier,fett)
nu måste vi åka till dagis tjing




Kommentarer
Postat av: Cindy

Är det knapp på båda killarna som diskuteras? Inte är det väl så, jag har för mig att du skrev något om att det var E det gällde.



Äter killarna bättre nu? Du skrev tidigare att dom krånglade lite med maten i och med förkylningar och annat?



Här är det också rejält krassligt. Vi ligger inlagda på sjukhus. Båda killarna har fått lunginflammation : (

Dom har det kämpigt med den sega hostan och för tillfället ligger dom med syrgas : (

2011-04-20 @ 09:18:41
URL: http://frokenmumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0