Duocal??

Grabbarna har som några av er vet inte ätit så bra typ bara frukost och kvällsfika och då får man övertala dom att äta upp allt!
Där emellan så verkar dom itne hungriga jag erbjuder allt och erkänner att jag blivit lite smått desperat eftersom de är vägning på ons..och grabbarna bara har öka ca 100gr(väger dom med mig på vågen så stämmer inte så jätte bra)

Men dom är verkligen mätta dom rapar och är supernöjda grabbar?!! hur kan de komma sig dom rör sig hela tiden så mycket klättrar på allt går med och efter grejor kryper ja inte är dom stilla annat än när dom sover,
Så då borde dom ju behöva mer mat/energi?? dom borde ju bli hungriga??

Eftersom jag varit desperat så har jag erbjudit allt jag hart hemma som jag kommit på ?
tom oboy!!!Desperat eller?

Nu plingade till i skallen
i morse en sak som har varit BOVEN förrut som jag inte tänkt på!DUOCLEN tänk om dom blir så jävla mätt på den så de är därför dom inte äter?? Så idag blir de till att ge bara 1skopa eller helt utan, så får vi se om de hjälper,brukar ju ta ett dygn innan vi märker nån skillnad!

Och är de den så är de såklart skönt om dom börjar äta igen,men sammtidigt blir jag så jävla förbannad och då kommer jag ta med burkarna och trycka upp dom i fejset på doktorn och verkligen tala om att sånt här skit äter vi inte mer! comprendo!

så de är väl de jag ska göra i helgen..Ni då?

Trevlig valborg på er alla kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0