Tillökning

Japp nu har vi gått och blivit med barnvagn..Efter att jag varit på promenix me kidsen så åkte vi upp till lekstugan och kollade på vagnen,var inte alls lika säker på att jag skulle köpa den som när jag kollat på nätet och bearbetat stefan,Nu stog jag alltså där och nja åt vissa håll var den itne så bra att fälla i liggläge,
Men när man har dom emot sig så funklar fullt liggläge för båda,och man vill ju ha dom emot sig nu ibörjan,sen när dom blir större så sover dom itne lika mycket och kan sitta lite lätt bakåt lutad och sova om vi har dom åt andra hållet.

Jag har saknat att jag inte kan ha dom emot mig i babytraveln,funkade ju bara med liggdel.

jaja vi får se om vi ångrar oss eller om vi blir nöjda,köpt är den iaf,ska in och köpa den andra sittdelen i morgon,då jag inte hade tillräckligt med pengar på kortet idag;)haha

Fick även ett regnskydd på köpet!Tusen tack!

Den var ju så lätt att fälla ihop och ställa in i bilen,fick plats i baksätet,eftersom jag hade jätten babytravel i bakluckan;)

Nu får vi se om sambon skriker eller tycker att den oxå är smidig och bra köp?
Fast de kvittar egentligen eftersom de är ju jag som kångkar och släpar heladagarna är nog ja som kommer känna skilnad:))

 


bilder kommer i morgon!


Kommentarer
Postat av: Emma

Bra köp tror jag spännande med bilder i morgon :) Kram

2011-04-06 @ 13:36:25
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0