Bio

Idag var Stefan och jag med Per & Pontua på bio bilar2 såg vi:)
Rolig film och alla var nöjda.
Men jag tycker de är dyrt att gå på bio nu för tiden om man tänker på när en anna var lite.Nu kostade 400spänn för oss 4!! snart blir vi 6st som vill gå på bio.+att man vill ha godis läsk osv oxå för d hör ju till...men men de är bara att gilla läget;)
När man var ung och brännde på krogen och brännde 400spänn så reagera man inte heller hehe..

Men tråkigt att de mesta ska vara så dyrt just för barnfamiljer då man inte bara har sig själv att tänka på,bio,blöjor,karuseller,cirkus mm eller vad tycker ni?? är de bara jag som tycker att de blivit dyrare?

SF Bio: Bilar 2 3D (sv tal)

Kommentarer
Postat av: Carro

De är grymt dyrt!!

De är ju bara titta på när jag var liten, då kostade typ en karusell 20kr eller vad de var?

Nu kostar ju de runt 40-60kr? (eller har jag fel?)

Minns iallafall att de var mycket billigare när jag var runt 10-15år.. De är sjukt, så himla tråkigt!

2011-08-14 @ 12:36:51
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0