Bloppis

Jag fick dubblapaket när jag skickade efter kläder till grabbarna och sen hamnade jag på sjukhus i 2v med dom så jag hann aldrig skicka tillbax kläderna.Så därför säljer jag nu lite av kläderna som är HELT OANVÄNDA.ligger i förpackningarna.jag har öppnat och tagit ut några av kläderna bara för att knäppa kort sen lagt tillbax dom i förpackningarna.Finns lika kläder i andra stl och då skriver jag de onödigt knäppa lika kläder fast olika stl då måsta jag ju öppna dom förpackninganra med..Ni ser ju ändå hur dom ser ut bara annan stl:))


Soldress 2pack stl 68 140kr
Finns även i 2pack stl 62 140kr


Body 2pack stl 68 100kr
Finns även i 2pack stl 62 100kr

De kommer mer kläder,men datorn krånglar så de går itne att lägga upp fler bilder just nu:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Tack tack :D

2011-08-03 @ 13:06:53
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0