Huvudstaden

Japp om några timmar åker jag ner mot huvudstaden till underbara Linda!!
Hoppas på bra väder (uppehåll iaf) så blir allt så mycket roligare.Och enligt prognosen så ska de vara bra väder runt 20-23 grader så då är vi nöjda.

Hoppas på att hitta ett par skor oxå,och framför allt ha super kul!!!!

Självklart kommer jag att sakna min älskade barn,men jag vet att dom har de bra hemma med Stefan.

Så jag kommer nog inte sitta i ett hörn å gråta eller sura för att jag längtar efter dom,nej jag kommer att ha så kul och helgerna går ju sååå jävla fort..så snart är jag ju ändå hemma hos min familj!

(vad är de för vits å bara deppa å längta?? när man ändå betalt en resa osv? hur kul blir de för Linda då? NEJ då hade jag lika gärna kunnatt stanna hemma)

Konstigt inlägg men har fått frågan tusen gånger nu kommer du inte sakna dina barn? hur ska de gå att vara borta från dom osv?

SJÄLVKLART saknar jag mina barn men jag kommer ju hem igen!

Puss på er alla och hoppas ni får en toppen helg!FÖr de ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0