Söndag 21/8 2010

Idag efter frukost så gjorde jag chokladbollar,då vi  åt upp dom andra igår som jag hade gjort;)
Sen städade jag och tog en skön dusch sen skulle Pontus duschas,stefan osv.
Pontus hade nämligen kalas idag för sina kompisar.
Han skulle egentligen haft kalas i juli då han fyllde år,men eftersom vi spenderade den månaden på sjukhuset med tvillingarna och en sväng hemma med vattkoppor så blev de aldrig av.
Men nu har han fått haft sitt första riktiga kalas och de var så lyckat alla utom 1kunde komma,toppen bra/roliga presenter och dom lekte så bra allihopa.

Per hade en kompis här så dom roade sig själv.

Git och madde kom och hjälpte till med tvillingarna så jag kunde koncentrera mig på kalaset och sörva mellan barnen;)hehe.

Efter alla åkt hem och dom små sovit så gjorde vi hemma gjord pizza.GÖTT

Sen var de dax för per att hoppa in i duschen och i säng tidigt för ovanlighetens skull..

usch jag vill inte heller att skola/dagis ska börja igen..inte än!! Men men efter i morgon så är man inne i rutinerna igen.

Kram på er alla och hoppas ni haft en trevlig söndag..för de har vi:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0