Stan

Igår åkte jag,carro och barnen till stan och kikade lite:) matade twinsen med yogurth och majskrokarnär vi satt och kikade på folk.
Sen efter att vi gjort stan så åkte vi till donken och åt mumsigt värre;)(måste ju piffa upp onsdagen)

sen åkte vi hem till oss och lekte ute på gården,kristin och natalie kom en sväng oxå.en fy vad kallt de blev på kvällen riktigt höskyla brr..redan i augusti??Sommar värmen borde få vara kvar till 1september iaf.

Carro slagga här hos oss och de var så roligt(får du gärna göra fler gånger)

Hittade 2st bodysar till tvillingarna iaf(som har växt mer än jag trott så de är dax att handla hem lite större kläder igen)


Köpte lite större så dom har att växa i höst/vinter:) Max lilla fot fick oxå va med på bild;)
Blå till Emil grå till max.

Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Hej! Och tack så mycket!

Vilka fina killar du har!

Kram Sara

2011-08-11 @ 20:09:37
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Jag brukar ha Nils i bärselen men han är ju så liten så han kan ju inte hålla upp nacken själv så han har ju typ ansiktet mellan mina bröst, :P



Ebba sover inte så bra inne, så jag vill helst ha henne ute i sin vagn. De är de som är kruxet. Och skulle jag ha dom i tvillingvagnen, så "guppar" den för lite för Nils, så han blir bara arg :P

Vilket resulterar till att jag får stå med honom på armen istället. :P

2011-08-12 @ 10:43:13
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Den gråa bodyn har Nils också, så himla fin tycker jag :)

2011-08-12 @ 12:50:09
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0