Stockholm 26-28augusti

Ihelgen var jag till sthlm och hälsade på Linda.På fredagen så möte hon upp mig på stationen så åkte vi hem till henne och lämnade väskan sen åkte vi ut till Grönalund,åkte karuseller och åt gott.
Var sjukt roligt men såklart hade jag glömt kameran i hudik:( så inga kort blev de.

Sen hem och fikade snackade vilket de gjorde helatiden då vi ses så sällan;) sov trots en saknad geting;)hehe

Lördag
Vaknade vi vid 7 trots att vi somnade efter 01.00,pigga och låg å pratade och tyckte att vi hade gott om tid på oss,men vips så hade vi tydligen inte de;)haha
Efter frukost dorg vi ner på stan och letade efter skor till mig och Linda skulle ha en present till en kompis som vi sklle till senare påp dagen ett 30års kalas ute på Ekerö.
Vi hittade ett par sko till mig men dom var slut i stl så vi gick runt i 3st scorett butiker men ingen stl till mig.
Till sist åkte vi ut till Bromma blocks och där fanns de ett par i stl 35till mig:)

var så varmt och härligt den dagen:)
Linda hittade ett super fint halsband till present och så åkte vi ut till Ekerö och fikade gott och fick träffa några av Lindas vänner super gulliga var dom och en sån söt liten dotter på 3mån hade dom oxå.(hon vägde mer än Emil hihi)
( längre in efter den vägen har tydligen Anders Bagge sitt hus oxå)

Sen åkte vi hem och svirade om köpte även Asiatisk mat musigt drack lite vin sen åkte vi till Berns,super kul hade vi trotts mina onda fötter av ny skorna.:/ Såg Magnus uggla och hejade på honom ..gud vilken sur gubbe nä fy vilken typ.usch
såg även Fares fares mfl.
Var kul och bra musik

Träffade även fler av Lindas vänner på donken som vi gick in på innan hem färd..mycket trevliga..

Söndag
hemma vid 05.15 la oss vid 06.00 och vaknade 08.15 pigga???!!What??

Men vi låg och prata skratta och lyssnade på musik sen hoppa in i duschen,åkte ner och åt pasta på en resturang vid centralen och sån blev de tåg färd hem och då kan jag lova att jag var trött,,fast värst var de nog dagen efter alltså på måndagen;)

Har nog aldrig varit såå trött som då..

stefan blev lite fundersam om han vågar släppa iväg mig fler gånger då jag bliv så slut..

Men förklarade att de är ju för att de är så sällan jag är iväg;) visst är de så?!:))

Synd på kameran men men såå är de.
hade iaf kul och hoppas att de inte dröjer lika lång tid till nästa träff:)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe! Då vet jag vart ni var:)

Nej, jag är inte kändistarv och vet vart alla bor utan min bror bor oxå på Ekerö:):)

2011-08-30 @ 20:30:14
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0