Aquarena 9/2 2011

I går onsdag den 9/2 så var Per ledig från skolan för lärarna hade studiedag eller nåt sånt.
Så då tyckte jag att vi skulle passa på att göra nåt med bara dom stora grabbarna så vi och dom fick rå om varanndra mycket och utan att nån lite tvilling störde haha.Så Pontus fick vara ledig från dagis oxå.

Stefan jobbade in onsdagen(eller han ska jobba på lör) (dom har så mycket att göra på jobbet) Så då åkte vi med dom stora till Aquarena i söderhamn och badade hela dagen:) Så roligt var de ojoj vad vi skrattade.

Tvillingarna var hemma med farmor och farfar.Fm hade gått bra men de vart svårare att få dom och sova på em och lite missnöjd hade dom varit men annras hade de gått bra.Dom är ju lite snoriga oxå (tror de är tänder på G ) för Max är vill bita och klia i munnen hela tiden..

Vi fickade på aquarena och på em när vi åkte hem stannade vi på donken och åt mat,svängde även in en snabbis på boa och köpte ett spel som jag lovat Per! Vi åkte 9.30 hemmifrån och kom hem kl 18.00 så vi fick rå om dom stora bra länge och de var såå roligt.

Bjuder på lite bilder men ni kan ju stunta i hur jag ser ut haha,men självklart bjuder jag på bilder på mig oxå!!(man är väl viking)haha


Grabbarna har åkt vattenrutchkana



Den här åkte Stefan och jag;)

Grabbarna och jag i en annan varm barnpool.
(finns ju många olika bassänger där för er som inte varit där)


Fika dax korv m mos bla.

Per äter korv m bröd (ketchup på läppen)

pontus ska öppna sugröret.

Per och jag <3

Pontus fikar lite efter att han ätit korv m bröd

Min fika (efter att jag ätit mos och köttbullar duktigt va;)haah)

Min stora kille:)









grabbarna bubblar



haha kolla vad rolig jag ser ut


Pontus är skadad!

Pontus snubblade uppe vid vattenrutchkanan där är golvet som typ sandpapper så knäna rakt ner i de usch inte skönt.Blödde bra mycket men här har vi torkat bort de mesta men de kommer nytt hela tiden.

Så redo att bada igen..även om han är lite fundersam om du funkar att bada m plåster:)

Summan av de hela blev en lyckad dag med dom stora ,de måste vi göra om:))
Love my big family <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni ser ut att ha haft en toppen rolig dag!

2011-02-11 @ 09:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0